بلاگ

پوکر بازها چه چیزی به معامله گران می آموزند؟

شباهت های زیادی بین پوکر و دنیای معاملاتی است و یک تریدر خیلی چیز ها را میتواند از یک پوکر باز یاد بگرد.
برندون آدامز پروفسور اقتصاد در دانشگاه هاروارد میگوید بعضی از بهترین کاندیداها برای تجارت در وال استریت، کارت باز های حرفه ای در فولتیلت پوکر (قدیمیترین سایت بازی پوکر آنلاین) و سایتهای مشابه هستند.
هر پوکر باز حرفه ای میداند که اگر مدیریت ریسک در مواقع بحرانی را داشته باشد دیگر قمار نمیکند و اسیر شانس نمیشود. پوکر (و معامله گری) زمانی قمار میشود که شما احساسی عکس العمل نشان دهید و آنجاست که نظم و انضباط خود را رها کرده و بدون مدیریت، ژتون ها را به راحتی از دست خواهید داد.

چه چیزی ما میتوانیم از پوکر باز های حرفه ای یاد بگیریم؟ تفکر استراتژیک داشتن!

حتی اگر یک دست خوب بیاورد که امید به بردن شما را بیشتر میکند احتیاج به اجرای استراتژی خود برای گرفتن امتیازات بیشتر از طرف مقابلتان دارید. حتی در بعضی موارد شاید بخواهید دو یا سه دست را بازی نکنید. پوکر باز حرفه ای میداند که نیازی به امتحان کردن شانس خود ندارند و فقط زمانی ورود میکنند که شانس بهتری برای بازی پیش رو پیش بینی کنند.

پس اولین چیزی که ما میتوانیم از پوکر باز ها یاد بگیریم داشتن استراتژی به امید یک دست خوب هست و همینطور معامله نیز برای یک معامله گر این حس را تداعی میکند. و این به این معنی میشود تصور کرد که از قیمت در استراتژی معاملاتی استفاده کنیم. قیمت هست که ورود ما را میسر میسازد و نباید امیدی به ورود های تصادفی داشته باشیم، و این به این معنیست که هر معامله ای سود ده نخواهد بود، در نتیجه برنده این بازی معامله گریست که زمان خطر کنار باشد و حجم اضافه نکند.

مسلما آن چه مهم هست صبر کردن برای منتظر ماندن یک موقعیت خوب (آور ترید نکردن) و داشتن یک نظم و انصباط حائز اهمیت است که یک پوکر باز هم همین دو اصل را رعایت میکند صبر و نظم و انضباط و میداند کجا نگه دارد و میداند کجا تسلیم شود.

شاید مهمترین درس یک پوکر باز این باشد که کجا دست را نگه دارد و کجا تسلیم شود

یک آهنگ قدیمی هست از کنی راجرز که میگوید این شمایی که میدانی که تا کی نگه داری، کی تسلیم شوی و میدانی که کی راه بروی، کی اجرا کنی.

تو هیچوقت نمیتوانی پولهایت را بشماری وقتی روی صندلی نشستی، الان زمان شماردن اونهاست وقتی که بازی تمام شد.

الان، شما ممکنه بدانید سخت ترین کار خارج شدن از معامله باز است. اما، یک پوکر باز میداند که کی دستی که نگه داشته را با دستان خود را رها و تسلیم کند. شما باید بدانید که ضرر را قبول کنید و به ادامه بازی ادامه دهید.
خوشبختانه برای ما معامله گران نگه داشتن و یا بستن معامله کمی ساده تر هست زیرا ما به سادگی میتوانیم تنظیم کنیم که معامله در کدامین وضعیت باشد.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید